Teraz jest niedziela, 22 paź 2017, 08:21

Praca Licencjacka - Literatura związana z Tornadami

Zbiór wszelkich artykułów związanych z pogodą, opracowań oraz innych przydatnych informacji
  • Autor
  • Wiadomość

bolec31

• Numer GG: 0

Praca Licencjacka - Literatura związana z Tornadami

Postniedziela, 28 lut 2016, 14:35

Witam wszystkich,

Jestem studentem 3 roku na Wydziale Nauk o Ziemi Uniwersytetu Śląskiego. Aktualnie piszę pracę licencjacką na temat tornad w Stanach Zjednoczonych. Poszukuje literatury związanej z owym tematem, dlatego postanowiłem zwrócić się o pomoc. Myślę, że trafiłem w najlepsze możliwe miejsce. Czy ktoś mógłby mi polecić jakieś publikacje związane z tym tematem? Literatura może być w języku polskim oraz angielskim. Jak skończę pracę, chętnie ją tutaj opublikuje :) W sumie czym więcej tym lepiej.

Pozdrawiam oraz dziękuje z góry :D

Wojtek_Pilorz

Członek stowarzyszenia

Członek stowarzyszenia

Re: Praca Licencjacka - Literatura związana z Tornadami

Postponiedziałek, 29 lut 2016, 12:15

Witam młodszego kolegę z Wydziału ;)

Myślę, że najlepiej będzie, jeśli pójdziesz do Pani dr hab. Z. Bielec - Bąkowskiej, która dysponuje monografią Charlesa Doswella "Severe Convective Storms" (2001). Książka powinna wyczerpać temat na poziomie licencjata, ponadto znajdziesz w niej mnóstwo innych cytowań, do których po notce bibliograficznej możesz spróbować dotrzeć.

Możesz poszukać też czegoś w bazie American Meteorological Society:

http://journals.ametsoc.org/action/doSe ... &pageSize=

lub w innych bazach naukowych np. Science Direct. Najwięcej artykułów powinieneś znaleźć w czasopiśmie Atmospheric Research. Dostęp uzyskasz poprzez UŚ'owską bibliotekę, mając uczelniane IP (komputer w czytelni albo swój komputer na uczelnianym wifi):

http://www.ciniba.edu.pl/index.php?opti ... 36&lang=pl

Jędrzej

• Pseudonim: Jędrzej

Re: Praca Licencjacka - Literatura związana z Tornadami

Postśroda, 23 lis 2016, 22:38