Parę słów o sobie, swoich zainteresowaniach i zajeciach :)
Parę słów o sobie, swoich zainteresowaniach i zajęciach.
Witam serdecznie, kłaniam się.Jestem Łukasz, lat 20, elektryk-elektronik, specalizacja systemy i sieci komputerowe. Mieszkam na Slasku. Interesuje sie po troszku wszystkim, poczawszy od muzyki i filmow, a na zagadnieniach UFO skonczywszy. Obecnie borykam się z problemem profesjonalizacji w Polskiej armii. Tak poza tym witam po baaaaaardzo długiej nieobecności.
Bolo_17
Bolo_17
Last edited by Bolo_17 on Tuesday, 28 Apr 2009, 19:26, edited 1 time in total.
- Igor_Dorobisz
- Członek stowarzyszenia
- Pseudonim: dorbi
- GG: 64004
Re: coś o sobie...
Z zawodu inżynier ochrony środowiska, obecnie manager w firmie produkcyjnej. Zainteresowania to socjologia, historia i nauki przyrodnicze. Ponadto piłka nożna w każdej postaci.
Igor Dorobisz
Igor Dorobisz
Igor Dorobisz
gg: 64004
gg: 64004
-
- GG: 0
Witajcie! Dzisiaj trafiłem na te forum i chyba już na nim zostanę do końca
Ogólnie od zawsze interesowałem się chmurkami (pewnie przez to, że chce latać szybowcami) Coś o sobie hmm jestem uczniem 1klasy liceum ogólnokształcącego (najmłodszy tu chyba jestem). Cieszę się, że znalazłem bardzo fajne forum z dużym zakresem informacji
Moje inne zainteresowania to Lotnictwo i troszkę motoryzacja
Pozdrawiam,
Łukasz z Piły!

Pozdrawiam,
Łukasz z Piły!
Mnie juz każdy z forumowiczow zna chodzi oczywiście o tych ''starych wyjadaczy forum" tylko prosze sie nie obrażać.
Na forum i tym starym i tym nowym wniosłem dużo ( bałaganu) ale jak widzać forum się rozwija i to mnie cieszy ,jak zapewne wszystkich, jest na dobrej drodze,choć jak widomo cuda żadko się zdarzają, ale tu o nastapił. jestem studentem II roku studiów okolicach Krosna, Moje zainteresowania to oczywiście meteorologia, no i mam 21 lat.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.R.S